Användare

förvirrad

Hej!, för det första har jag kontaktat läkare och fått remiss till KBT-terapi.
jag har sökt över hela internet var man kan prata om saker. Jag känner nämligen att jag inte kan prata med någon. Speciellt inte min fru. då de delvis handlar om henne. hoppas ni orkar läsa. ursäkta för långt meddelande. och min stavning;). jag hoppas någon förstår och skönt att få skriva av sig.

Jag är en person som dyrkar den jag älskar. gör allt för personen. jag är en riktig toffel. men det svåra är jag har riktigt svårt att lita på människor. jag litar på henne men ändå inte. spöken i mitt huvud, därmed också sökt hjälp. jag har stora rädslor för att bli lämnad, jag är riktigt dålig på diskutera, säger alltid fel saker, känner alltid fel saker. och de ställer till det för oss. det slutar alltid med att jag gråter eller blir arg på mig själv för det känns som jag känner fel saker. Jag har sedan liten varit så, inte vågat prata om känslor.för min mamma körde alltid över mig. svårt förklara allt. och jag får panik speciellt när hon är borta. just för jag kan inte lita på någon, försöker vara stark.men huvudet spökar för mig. jag blir typ manisk. kan inte tänka på annat. har väl ganska stor separationsångest, har kontrollbehov, är väl allmänt svartsjuk också. vet inte de får väl läkaren avgöra. men vad jag vet är att man borde inte må så här. jag borde inte känna så här. måste ju kunna lita på min fru som jag gjorde i början. lite av anledningen att jag nu har svårt lita på henne, för att hon förändrats, tagit avstånd. och från ingenstans vet om hon trivs med tjejer. och då sa jag något som jag håll inom mig länge. att jag känner mig som en man inombords. och vill göra en könsutredning om det. förvirrad vem jag är helt enkelt. och det gör mig utmattad och tom.
 Svara