Hjälp! Vad lider jag av?

Hej! Jag behöver verkligen hjälp med vad som är fel på mig, jag är kvinna och 28år. Vårdcentralen och 1177 tycker inte att mina symtom är något att stressa upp sig över och jag står på väntelista på min vårdcentral sen 1 och en halv vecka tillbaka. Jag vill lita på dom samtidigt så mår jag jätte dåligt. Tänkte om någon kände igen sig eller vet vad de kan vara jag lider av?

För ungefär 2 månader sedan så började jag känna mig yr och kraftlös. Inte så yr att jag tappar balansen men det svajar till i huvud och ögon. Främst när jag är på jobbet, går eller gör något fysiskt. Det har känts som att jag inte orkar någonting varken i vardagen eller på jobbet. Känner mig trött och vill helst bara ligga ner. Till och med verktygen på jobbet känns tyngre än innan.

Jag trodde vid de här laget att jag kanske åt dåligt med mat. Så började äta 4-5 gånger om dagen. Men det blev inte bättre. Jag gjorde också ett gravtest som visade negativt.

Nu har jag humörsvängningar som bara blir värre och värre. Det går från att livet är ok till att livet suger och gråten är aldrig långt borta. Gråter mycket hela tiden för absolut ingenting. Sen någon vecka tillbaka så har det börjat darra i bröstet. Ungefär som den känslan när man har druckigt för mycket kaffe. Det darrar i hela bröstet och ut i händerna. Bara ibland i början, men nu känner jag det hela tiden och kan vakna mitt i natten av det. Det varierar i styrka. Har också börjat få tryck/smärta i mitten på bröstet mellan brösten. Inget som gör jätte ont men det är obehagligt och ökar i styrka tillsammans med darret.

Jag känner att jag inte orkar mer. Är det någon här som vet vad jag kan ha eller vad de kan vara? Uppskattar all hjälp jag kan få!
 Svara

Tillägg

Kan tillägga att det även känns som att jag har lite hjärndimma. Känns som jag är mer i huvudet än utanför och har svårt att koncentrera mig!
Svara