Artikel: Hjälp

Det är viktigt att du vet om att det finns hjälp att få, bra hjälp. Det är därför viktigt att du talar om för något vad du brottas med. Läs hela artikeln
 Svara
SNS
Gäst

Ledsen på allt

Hej jag är en tjej på snart tio år.Och orkar inte mer:(Det började lite i tvåan när jag tänkte att jag skulle tänka mer på vad jag skulle äta.Och tänkte att man inte ska gå upp i vikt.Så det höll på så ända tills nu i fyran.För några veckor sedan så var jag hoss skolsköterskan och hon sa att jag inte hade gått upp i vikt på två år.Och jag kände sån skuld mot min kropp , och att jag hade varit så taskig mot mig själv ;(Och nu är det så mycket press i skolan, och min lärare och pressar super mycket med dem andra som är " bäst i klassen".Sen i sommras har jag känt att jag behöver kontrollera mig själv och även min kropp och vikt.Jag vill ha hjälp men vågar inte be själv och vill inte fråga skolsyster.För henne träffar jag varje dag.Och nu äter jag bara mindre och mindre.Och jag tycker synd om mig själv och min kropp.Men jag måste ha kontroll.vad ska jag göra :( :( :( :( :(??????
Svara