från Bulimi.se

Artikel: Detta sker i kroppen vid bulimi

"Vad händer i kroppen vid bulimi? Tändernas emalj påverkas av kräkningar, kroppen ropar på hjälp genom hetsätningar och man kan gå upp i vikt trots att man inte äter mycket då kroppen har ställt in sig på svält." Läs hela artikeln
 Svara
Ny Användare

Jag har haft bulimia i 5 år sedan jag var 16, och äter laxermedel regelbundet varje dag innan det var jag helt normal i kroppen och själen jag önskar att jag kunde återgå till den tiden!
Svara
Emma
Gäst

Förstår dig,jag blev sjuk när jag var 25 efter andra graviditet,idag är jag 31 och fortfarande vågar inte söka hjälp
Svara
Ny Användare

Jag vet inte om jag skulle klassa det jag har som bulimi eftersom jag spyr upp maten sällan. Mest när jag får ångest eller känner att jag har ätit FÖR mycket.
Svara
Användare

Re: Artikel: Detta sker i kroppen vid bulimi

Hej!!
Jaghar haft bulimi i 20, snart 21 år!
Känner som att jag aldrig kommer att bli av med skiten!
Startade min första blogg igår, tänkte att det kanske hjälper om jag
skriver om hur jag känner och mår osv.
följ gärna, så kan vi peppa varandra!

www.jagharbulimi.blogg.se
Svara
fff
Gäst

lider

Har haft i början anorexi och tränat i över 5 h, blev väldigt smal men skit deprimerad, efter någramånader blev jag plötsligt så sugen på mat som jag inte har ätit i månader, och då hamnade jag i bulimi, jag hatar det, är väldigt trött, just nu lider jag av både anorexia och bulimi, jag svälter mig och hetsäter när jag känner mig väldigt yr och vill äta

Jag kommer aldrig bli frisk igen, önskar jag hade bara anorexia då hade jag kontrollen över vad som skakäkas .
Nu äter jag okontrollerat när jag är ensam , sen spyr jag upp det
Jag känner mig fet äcklig , men andra säger du är bara ben och hud

Jag lider nu av alla tre , ortoxi,anorexia och bulimia

Önskar att jag kunde äta normalt igen men ändå vara smal... :(
Svara