från Magont.se

Artikel: 20 orsaker till magont

"Att ha ont i magen kan betyda så många olika saker då magen är det område på kroppen där alla vitala organ sitter. Magont är därför något som alltid ska tas på allvar, innan man har kunnat ställa en diagnos. " Läs hela artikeln
 Svara
Mohsen Zanjanchian
Gäst

det är tre år som jag har tagit bort mi galsten efter operationen jag har ont i samarbete sidan och baksidan också min husläkare gärde ingenting ,var snäll och hjälp .
Svara
Baloo
Gäst

Aj

Men man kan väll bara få ont i magen av att man ätit något dåligt
Svara
asgari
Gäst

bukspottkörtel

Hej: mitt är asgari.
Över 4 år sedan jag hade blodning i magen.efter detta jag fick ont i magen, mitt ryggen och broskorg. Över ett år sedan det blir värre och jag fick hög blodtryck medicin. Jag mår inte bra. Jag vet inte vad ska göra?
Svara
Liona
Gäst

Hjälpsam

Tack för nyttiga information!
Svara
Krämbullen
Gäst

magkramp

har varit och ro boat för 2 timmar när det stroma kan det vara orsaken till magen gör ont efter 1 timme typ, känns som kramp. / KrämBullen
Svara
Fahima Bamarni
Gäst

Ont i magen när jag äter

Hej
Jag har ont i magen i en månad och har feber 38,2 jag kan inte äta något
Svara
Jensen
Gäst

Magont

Huvudvärk står inte nämnt som komplikation till magont, varför inte ?
Svara
Anton Toprak Söderlund
Gäst

Magsmärtor

Hej! Nu har jag haft ont i magen i cirka 1-2 dagar och jag har kallsvettas ibland och varit yr. Jag kan få ont över hela magen och ibland så kan det bli riktiga smärtor. Min mage kan bli ganska hård iblanb också. Så jag undrar vad det kan vara och bero på! Skriv till mig: antontoprak@hotmail.se så ska jag svara/läsa så snabbt som möjligt. Tack o Hej!:)
Svara
Shella
Gäst

Magproblem

Ibland när jag äter för mycket eller fel mat (mest med kyckling) jag får plötsligt jätteont i magen och hemskt ryggvärk.. Jag måste sitta på toaletten och försöka kräkas allting som finns i min magen annars jag får bara ont..
Det har hänt tre gånger nu i år. Ibland jag slutar äta.. Jag undrar om det kan bero på cola också jag tycker att jag dricker ibland Coca-Cola för mycket eller kycklingen är inte tillagda bra eller det är gammalt???
Svara