Användare

Söker medförälder eller liknandd

Hej!

Jag är en tjej på 22 år, vara största önskan sen flera år tillbaka är att bli mamma. Tillfällen har kommit och gått, och känner nu att det är dags att ta tag i detta själv.
Allt det praktiska är ordnat, så som ekonomi, jobb och bostad. Det som saknas är den andra parten.

Jag skulle vilja hitta någon som vill bli pappa till mitt barn helt enkelt. Som vän eller bara som donator. Det viktiga för mig är att man har liknande värderingar, och att barnet alltid kommer i första hand.

Om det finns någon själ där ute med liknande drömmar och tankar får ni mer än gärna höra av er. Kram
 Svara
Användare

Svar: Söker medförälder eller liknandd

Jag tycker det är starkt av dig att ta tag i graviditetsplanerna på egen hand! Många väntar alldeles för länge. Själv hade jag livsplanen att bli pappa i tjugoårsåldern för att kunna ha roligt i livet även efter de lämnat boet utan att vara alltför gammal för att njuta av livet. Visst har jag gått i tankarna att det vore roligt att bli medförälder med någon, men på ett sätt är jag också rätt glad att ha de tunga småbarnsåren bakom mig.

Däremot gillar jag att hjälpa barnlösa som längtar efter barn att bli gravida. Jag har hållt på i två år och hunnit hjälpa några par och ensamstående. Jag pratar gärna vidare om du känner att det finns intresse att veta mer om mig! Sänd då gärna ett mejl till klarstroem@mail.com :-)
Svara