Söker engagerad Pappa i Stockholm

Hej!

Jag är en kvinna som lever i en väldigt stabil relation med en man som har två egna vilda och härliga söner. Han har själv steriliserat sig långt innan vi träffades så vi kan tyvärr inte få gemensamma barn.

Jag vill ändå försöka bli förälder fast jag hunnit fylla 40. Jag har tidigare varit gravid vid fler än ett tillfälle och är fortfarande fertil.Jag har ett bra och välbetalt jobb, är en öppensinnad, kärleksfull och äventyrlig person som gärna skulle dela ett föräldraskap med någon som verkligen vill bli pappa (eller vill ha fler barn) och dela vårdnaden om barnet. Det är viktigt för mig att barnet får en (eller flera) fäder som är närvarande i hens liv. Jag skulle även gärna bli mamma till ett barn som får två pappor, det viktiga är att vi har en liknande syn på världen och föräldraskap.

Jag tar gärna en fika/promenad för att prata mer,

<3 Maria
 Svara
Användare

Svar: Söker engagerad Pappa i Stockholm

Jag läste precis ditt inlägg, skulle vara intresserad av att prata mer! Fast det ser ut som du inte varit tillbaka på forumet sen dess, så jag hoppas du får mejlnotifikation annars kanske vi aldrig börjar chatta :) När jag vet att vi fått kontakt skriver jag gärna mer
Svara