Användare

Söker en man som vill bli pappa

Hej!

Jag är en kvinna som fyller 40 år om några månader. Jag har haft ganska mycket otur i kärlek och ännu inte hittat min livspartner. Jag har sökt länge och varit på väldigt många dejter. Nu har jag hamnat i den klassiska situationen som många singelkvinnor i min ålder hamnar i. Kommer det inte bli något barn för mig i mitt liv?

Jag har full respekt för de kvinnor som får hjälp via en spermabank men för mig känns detta inte som ett alternativ. Jag vill att mitt barn ska ha en pappa som finns i barnets liv. Samt att jag skulle vilja dela på ansvaret.

Jag började fundera över om det inte kunde finnas en man där ute som är i samma situation och som skulle vilja bli pappa. Om vi två skulle kunna komma överens skulle vi ju kunna hjälpas åt att ta hand om barnet även fast vi inte skulle leva tillsammans.

Jag visste inte var jag skulle vända mig men tänkte att jag gör ett försök här.

Kanske du är en man i samma situation eller så är du en person som känner någon som skulle passa in på det jag söker. Skriv i tråden så kanske vi kan få kontakt.

Jag är en stabil tjej på 173 cm som bor i Malmö och som jobbar som lärare. Gillar musik, natur, sport och olika kulturupplevelser.

Endast seriösa svar önskas. Föredrar en man med jämnt humör och med regelbunden inkomst så att vi även kan hjälpas åt ekonomiskt.

Hälsningar A
 Svara

Svar: Söker en man som vill bli pappa

Hej
Min högsta dröm är att bli pappa
Är i förhållande varpå hon har två barn från ett tidigare förhållande och nu säger hon att det blir inga flera barn.
Så därför söker jag någon som kan bli mamma till mitt barn.
Mvh:Robert Hedlund
Svara
Användare

Hej

Hej Robert!

Tack för ditt svar!

Först vill jag bara fråga dig om var du bor. Gävlestrand låter väldigt långt bort. Jag söker någon som vill hjälpa till att ta hand om barnet i vardagen.

Mvh Anneli

Hej
Min högsta dröm är att bli pappa
Är i förhållande varpå hon har två barn från ett tidigare förhållande och nu säger hon att det blir inga flera barn.
Så därför söker jag någon som kan bli mamma till mitt barn.
Mvh:Robert Hedlund
Svara
Användare

Hej
Jag kan ställa upp för dig om du vill bli gravid om du önskar det?
Har du kik så kan vi prata där istället.
Jag heter: calle81
Svara
Användare

Hej A

Jag sitter i samma situation som dig fast jag är 39 år gammal. Jag har samma intressen som du, sport, musik, natur och lite kultur. Jag jobbar som Sjuksköterska och önskar inget annat än att kunna få barn. Om detta är ett sätt att göra oss båda lyckliga så ser jag inga hinder att göra det heller. Jag bor dessutom också i Malmö vilket bara är en positiv fördel :) .

Hör gärna av dig!

Mvh

H
Svara
Användare

Svar: Svar: Söker en man som vill bli pappa

Hej A

Jag sitter i samma situation som dig fast jag är 39 år gammal. Jag har samma intressen som du, sport, musik, natur och lite kultur. Jag jobbar som Sjuksköterska och önskar inget annat än att kunna få barn. Om detta är ett sätt att göra oss båda lyckliga så ser jag inga hinder att göra det heller. Jag bor dessutom också i Malmö vilket bara är en positiv fördel :) .

Hör gärna av dig!

Mvh

H
Låter intressant. Är intresserad och i samma situation. Hur kontaktar man varann (ny här). Vänligen M
Svara
Användare

Svar: Svar: Svar: Söker en man som vill bli pappa

Hej A

Hör gärna av dig!

Mvh

H
Låter intressant. Är intresserad och i samma situation. Hur kontaktar man varann (ny här). Vänligen M
Det är väl bara att skriva här och sen byta forum till FB. Fast kanske dumt att skriva ut sitt namn här? Jag har särbo och hon kan inte få fler barn tyvärr. Så jag är inte helt hundra till att göra det, då förlorar jag min särbo. Så vet inte om man ska skriva ut sitt namn. Skriver det ändå, inte så
många som är på detta forum ändå. Henrik Åkerblom och bor i Malmö finns på FB. Är väl enda chansen jag har kvar att kunna bli pappa känns det som. Får väga för och nackdelar isåfall vad som blir bäst.

Hör gärna av dig M

Med vänlig hälsning,
H
Svara