Användare

Söker dig som vill bli pappa!

Kvinna i Skåne söker en pappa eller två som kan tänka sig ett delat föräldraskap. Delat ansvar i allt. Viktigt för mig att få en aktiv pappa som vill dela barnets vardag. Hör av er så pratar vi vidare!
Kram
 Svara
Användare

söker dig som vill bli pappa

Hej jag är en singel pappa till en son på 15 så jag kan jätte hjärna ställa upp min epost bergquist1912@sjobo.nu
Svara
Användare

Svar: Söker dig som vill bli pappa!

Inga alls? ;-)
Svara
Användare

Hej Ammi78 ställer hjärna upp som pappa om du vill svar till putte bergquist1912@sjobo.nu
Svara
Användare

Tack men det är inte riktigt vad jag söker. Jag söker ingen som "gärna ställer upp". Jag söker en seriös man längtar efter att bli pappa. Som vill dela allt. Hoppas du hittar vad du söker ;) /Ammi
Svara
Användare

Hej Ammi. Hur går det för dig med föräldraskapsönskan? Jag heter Torgny. Jag har själv 2 vuxna barn med en lesbisk tjej. Vi har haft delad vårdnad alltid. Det har fungerat jättebra. Jag lever i en relation med en underbar man som har stark barnlängtan. Han vill vara aktiv pappa, och jag vill gärna vara extrapappa till hans och kvinnans barn. Vi lever ett bra välordnat liv, vi har fast jobb. Jag är läkare och min man är massageterapeut. Hör gärna av dig. Med vänlig hälsning, Torgny
Svara
Användare

Hej Torgny!
Jag har skickat ett privat meddelande till dig!

Vänligen ammi78
Svara
Användare

Hej. Jag kan inte se var du skickat meddelande. Kanske lättare om du mailar torgnywessman55@gmail.com.
Bästa hälsningar från
Torgny och Eli
Svara
Användare

Svar: Svar: Söker dig som vill bli pappa!

Hej. Jag kan inte se var du skickat meddelande. Kanske lättare om du mailar torgnywessman55@gmail.com.
Bästa hälsningar från
Torgny och Eli
Har mailat!
Svara