Användare

Sista chansen

Träffade inte den rätte på rätt tid i livet, och kanske inte så intresserad av att få barn. Men känner nu att jag ändå hemskt gärna skulle vilja. Jag är över 40. Bor i Stockholms innerstad med bra ekonomi bra jobb bostadsrätt stabilt liv. Söker efter någon som är lite i samma situation som mig någon som har allt ordnat omkring sig med ekonomi boende jobb och ett gott.
sinne . Hör gärna av dig så berättar jag mer. Funderar på att starta processen vid årskiftet.

/H :hum:
 Svara
Användare

Svar: Sista chansen

Det låter inte värst hoppfullt ut. Båda över 40 och det är 100 år mellan 40 och 49 i den åldern om du skämdes över att inte nämna att du kanske är 49.

Hur som helst är båda vana med singelliv och om han då blivit en mullig mansgris av detta, så lär det bli du som får ta hand om markservicen.
Det är bra att du kräver att han är på samma materiella och ekonomiska nivå som du, så du inte utnyttjas vid eventuell separation. Risken är också större att få ett handikappat barn vid hög ålder.

Men lycka till.
Svara
Användare

Tack för svar. Jag är inte 49 utan 44. Ivf är alternativet för mig i Danmark eller Tallinn.
Svara
Användare

Svar: Svar: Sista chansen

Tack för svar. Jag är inte 49 utan 44. Ivf är alternativet för mig i Danmark eller Tallinn.

Att åka över ån efter vatten är påfrestande och olika kulturella bakgrunder blir en till irritationsfaktor till de andra, så leta på hemmaplan. Hemska tanke, att kanske bli sittandes som hemmafru i Tallin utan andra bekanta än hans "Tjocka släkten" för vad är det som säger att han vill flytta till Sverige.
I din ålder har man lärt sig att det man gör är enkelt, trevligt och lagom.
Svara
Användare

Jag donerar gärna. Brukar pendla till Stockholm.
Svara