Användare

Singelkvinna söker medpappa

Är 30 år och har en enorm barnlängtan. Söker därför en man med samma längtan som vill dela föräldraskapet med mig. Jag söker alltså inte ett förhållande.

Är 173cm lång, brunt hår och bruna ögon, anses vacker av andra. :) Har ett ordnat liv med en hästgård utanför Varberg, har ett välbetalt jobb och ett rikt socialt liv. Jobbar ideellt med ungdomar och djur på min fritid. I övrigt är jag intresserad av matlagning, böcker och öl/vin. Avslutade nyligen en längre relation då han inte ville ha barn och jag själv har varit redo i flera år.

Är du man som också har en barnlängtan och kan tänka dig dela föräldraskapet med mig? Eller vill du enbart vara naturlig donator men under förutsättningen att du ändå står som pappa på papperet så hör gärna av dig.
 Svara
Användare

Svar: Singelkvinna söker medpappa

Hej! Vilket fint inlägg du skrev, det riktigt känns att du längtar efter barn. Jag är öppen för båda uppläggen, donator eller medförälder, men då jag bor en bit från Varberg skulle enbart donator vara aktuellt. Fast det skulle ju vara trevligt att umgås med barnet under vissa lov och på delar av sommarlovet, kanske ta delad föräldraledighet under en period?

Själv bor jag i Eskilstuna, 181cm lång, gröna ögon, ljusbrunt hår. Mejla gärna på klarstroem@mail.com så pratar vi vidare!
Svara
Användare

Svar: Singelkvinna söker medpappa

Hej där och tack för ditt svar!

Jag har mailar dig. :)
Svara