Användare

Singel tjej 28år som vill skaffa barn med en kille (som vän)

Hej
Känns konstigt att skriva här, men har en längtan efter barn och har inte haft någon tur med kärlekslivet. Jag har aldrig haft ett seriöst förhållande och efter ett sökande efter det så känns det hopplöst och jag tror ändå att jag vill leva själv- jag är självständig och tror att "det vanliga familjelivet" är inget för mig. Jag skulle kunna tänka mig att skaffa familj/barn med en vän och dela vårdnaden, umgås och göra saker tillsammans, till en början och sedan kunna lägga upp en bra framtid tillsammans. Jag är även öppen för att ha barnet mer, om det skulle passa. Vill gärna ha en delaktig pappa till barnet. Spelar ingen roll om du är gay eller inte, bara du har hjärtat på rätta stället och en bra ekonomi osv..en bra värdegrund. Jag är vegetarian och skulle uppskatta en sund livsstil då jag tycker det är viktigt, det står högst upp på listan- öppensinnad.
Skriv gärna/eller om du känner samma som jag, är i början av dessa tankar nu...Kram till dig som läser
 Svara
Användare

Svar: Singel tjej 28år som vill skaffa barn med en kille (som vän)

Hej!

Jag är en kille på 33 år som har tänkt samma tanke.

Intresserad av att chatta lite förutsättningslöst om det?

/Kille 33
Senast redigerad av 2 elisasson, redigerad totalt 31 gång.
Svara
Användare

Hej oskar!
Skriver gärna med dig
Evelina Sara heter jag på Fb. Blir väl lättast på messenger🤗
Svara

Jag letar efter dig (kvinna) i Sthlm, som vill dela ett föräldraskap. Du vill hitta Någon som delar ansvaret kring att vara förälder men vill slippa leva tillsammans i en relation. Självklart söker du en person som du kommer att kunna trivas med och dela detta äventyr med. Någon med liknande värderingar.
Jag söker för en väns räkning, som är en offentlig person och inte vill skylta med sitt ärende. Han har en stor längtan om att få bli pappa och att hitta en kvinna att dela det med, men slippa relationen.
Jag tar tacksamt emot alla förslag på grupper, länkar mm eller konkreta personer som just i detta nu letar efter just denne man, som vill dela ett föräldraskap.
Svara
Användare

Det finns ju en fb grupp - vi som söker medförälder. Där finns kvinnor ifrån bl.a sthlm. Men vet inte så mycket om gruppen. Eller så är det detta forumet, som jag känner till. Det är en bra idé detta med medförälder om man klickar osv. Mvh Evelina
Svara
Användare

Hej!
Jag är 39, gay, lever ett bra liv med stabil ekonomi. Längtar efter barn!
Svara