Användare

Medförälder sökes!

Kvinna på 39 år i Skåne söker dig som vill bli medförälder. Är inte ute efter en donator, jag vill ha en aktiv pappa i barnets liv (eller två). Ett krav är att du bor i Skåne eller kan tänka dig att flytta hit de första åren. Jag har redan ett barn tillsammans med en annan medförälder så jag vet att detta kan fungera och hur bra det kan bli.
Att du är seriös i din barnlängtan, precis som jag, ser jag som en självklarhet. Vänligen Ammi
 Svara
Användare

Svar: Medförälder sökes!

Hej! Jag har läst inläggen du gjort här på forumet det senaste året, eller kanske är det ännu längre tid än så. Vi har ju pratat lite ytligt innan. Verkar som det inte varit lätt för dig att hitta en medförälder som matchar dina krav. Själv har jag inte heller funnit någon medförälder, fast jag gav upp sökandet för ett tag sen och ägnade mig bara åt donation. Om du inte lyckats finna en skånepåg som vill axla medförälderansvar, känns det som du bara vill ge upp tanken på att bli mamma igen?
Svara
Användare

Svar: Svar: Medförälder sökes!

Ja, det är inte lätt att hitta en vettig kille som bor i närheten och som vill ta fullt ansvar. Jag har hittat några men det faller på avståndet tyvärr.. I Sthlm verkar det ju krylla av män som vill bli pappor tex. I Skåne lite svårare. Donator är inget för mig, jag tycker barnet har rätt till en pappa och jag tror det både blir roligare och enklare om man är två föräldrar. Jag är inte desperat, så visst är jag villig att ge upp min önskan om jag inte hittar rätt. Ha det så fint ;-)
Svara
Användare

Svar: Medförälder sökes!

Hej Ammi,
Skulle vilja komma i kontakt med Dig.
Med vänlig hälsning,/Magnus
Svara
Användare

Svar: Svar: Medförälder sökes!

Hej Ammi,
Skulle vilja komma i kontakt med Dig.
Med vänlig hälsning,/Magnus