Medförälder sökes av kille 36, med stor barnlängtan

Hej. Är en gaykille, med ordnat liv, som länge velat bli förälder och nu börjat leta aktivt efter någon, gärna runt min ålder, att bli det tillsammans med. Bor i Stockholm och vill att du gör detsamma, har ett ordnat liv och ett öppet sinne.

Du som vill ha en aktiv medförälder (delad vårdnad) och tillsammans stötta varandra och vara två (eller om partners kommer in i bilden flera) som tillsammans ger ett barn all kärlek vi kan, hör gärna av dig.

/Fredrik
 Svara
Användare

Svar: Medförälder sökes av kille 36, med stor barnlängtan

Hej Fredrik

Jag har också barnlängtan samt ett mkt ordnat liv. Mitt namn är Emma och jag har nyss fyllt 40 år, så det är verkligen dags att förverkliga barnlämgtan. Hör gärna av dig.

Bästa hälsningar från Emma
Svara
Användare

Hej Fredrik...

Tanken har slagit mig, men jag har nog aldrig tänkt att det skulle vara möjligt - hur hittar man någon som kan tänka sig ett medföräldraskap? Du får hemskt gärna höra
av dig, om du inte redan träffat någon att börja din familj med.

Nyfiken, många frågor och funderingar.

Hör gärna av dig!
Elica, 38 år
Lever ordnat, aktivt och med mycket kärlek till vänner och familj =)
Svara
Användare

Hej
Jag är i samma känsla som du, med ´barn och familj
Läs min profil och hör av dig, eller om du redan startat familj- all lycka till :hay:
Svara
Användare

Hej Fredrik!
Vet att jag är en aningens sent ute. Du har säkert hittat din medförälder vid det här laget. Men om inte, så finns här en glad och positiv sthlms tjej på 35 år, med ordnat liv, som känner samma sak 😊.
/ Kristin
Svara

Hej Kristin

Vet inte om du och Fredrik kommit igång med diskussionerna kring medföräldraskap, om inte så är vi är ett gaypar som är i liknande situation. Se vår profil. Vi finns även på coparent.se med samma användarnamn. Lycka till!

Mvh
Tom
Svara