Användare

Kille/gaypar sökes som medförälder!

Är en tjej på 39 år i Skåne som vill ha barn. Viktigt för mig är att få en aktiv pappa (eller två) till barnet, delad vårdnad givetvis. Har mkt och stora funderingar kring detta men man får ju börja nånstans. Hör gärna av er om minsta intresse finns för att prata vidare kring det.
Lever ett tryggt och stabilt liv för övrigt. Söker någon som bor i Skåne eller kan tänka sig att flytta hit ;-)

Varma hoppfulla hälsningar M
 Svara
Användare

Svar: Kille/gaypar sökes som medförälder!

Jag är främst donator (sörmland) men önskar lycka till. Finns även en facebookgrupp, vi som söker medföräldrar
Svara
Användare

Svar: Svar: Kille/gaypar sökes som medförälder!

Jag är främst donator (sörmland) men önskar lycka till. Finns även en facebookgrupp, vi som söker medföräldrar
Tack men är inte ute efter donator, vill ha en aktiv pappa!
Svara
Användare

Hej,
Jag är en kille på 42år som bor i Lund. Jag har ett förhållande med en kvinna som har barn från ett tidigare förhållande. Vi har försökt att få barn utan att lyckas. Jag har en stor barnlängtan. Jag har haft samma funderingar som du under en längre tid.
Hör av dig om du känner för prata vidare.
Mvh
T
Svara

Hej M

Vi är i två engagerade män i 40-årsåldern med stor barnlängtan, dock i Stockholm. Se vår profil.

Mvh
Tom
Svara
Användare

Svar: Svar: Kille/gaypar sökes som medförälder!

Hej M

Vi är i två engagerade män i 40-årsåldern med stor barnlängtan, dock i Stockholm. Se vår profil.

Mvh
Tom
Är ni flyttbara?
Svara