sun
Användare

Jag vill bli mamma, vill du bli pappa?

Hej, jag är 39 år gammal och har just gått ur en relation. Jag är hälsosam på all sätt o vis och jag söker en hälsosam och vettig man som vill vara donator och gärna vill vara delaktig i barnets liv i Göteborgsområdet.
 Svara
Användare

Svar: Jag vill bli mamma, vill du bli pappa?

Hej! Tycker det är jättebra att du tar sådant initiativ till att bli förälder, det är synd att så många inte får uppleva mödraskapet för tiden rinner mellan fingrarna. Jag är av naturen bredaxlad, har stor bröstkorg och har lätt för att bygga muskler. Dvs den typiska idrottskroppen, även om jag själv inte satsade på idrotten i yngre år. (Har dock tränat simning en hel del förra året, simmade 1500m i sträck när jag var på topp.) Jag har märkt att min kroppstyp och förutsättningar för idrott gått i arv till barn jag fått genom relationer, vilket känns roligt!

Jag är i första hand donator, men parallellt med det har jag haft ett annat intresse av att bli deltidspappa till ett barn. (I de fall där det från början är bestämt att jag enbart är donator har jag inga anspråk på socialt ansvar för barn.) Jag har dock inte kommit någon vart med önskan att bli deltidspappa på grund av avståndet, de jag pratat med vill i princip att man bor i samma stad. Själv bor jag i Eskilstuna. För mig skulle det funka jättebra att dela på föräldraledigheten och ha ansvar för barnet under skollov och liknande. Låter det intressant får ni gärna mejla mig på klarstroem@mail.com så kan vi prata vidare, vem vet vi kanske finner på lösningar som funkar för oss båda
Svara
Användare

Svar: Jag vill bli mamma, vill du bli pappa?

Hej Donatorn till 10 Friska Barn , senast Född December 2017 , nått jag kan hjälpa dig med ;)
Svara