Användare

Homosexuell man med barnlängtan

Jag är en 49-årig homosexuell man som bor i Göteborg och är sambo sedan många år. Jag har länge haft en stark barnlängtan, men av olika anledningar har jag ännu inte hittat någon att skaffa barn med. Min sambo, som är 43, önskar inte egna biologiska barn, men vill gärna bli extrapappa. Jag söker en tjej, singel eller i ett lesbiskt förhållande, som också längtar efter barn!
Vi bor som sagt i Göteborg nu, men är flexibla, och har en del planer på att flytta upp till Stockholmsområdet så småningom.
Jag har en väldigt stabil ekonomi, och ett yrke som gör det relativt lätt att få jobb på nya platser. Jag är extremt barnkär och har lätt för att umgås med barn.

Jag tänker mig någon variant av delad vårdnad, och en förutsättning förstås är att vi fungerar bra ihop, och har likartade värderingar.
Hör av dig om du vill veta mer! Skriv helst personligt meddelande, och bara om du är genuint intresserad.
 Svara
Användare

Svar: Homosexuell man med barnlängtan

Hej!
Jag är 35, kvinna och bor i Uppsala och har precis startat en process för att inseminera på Akademiska sjukhuset, men är fortfarande i sökfasen. Jag blev tipsad av min syster att istället för att bli ensamstående förälder (vilket skrämmer mig) leta efter en man som vill dela på föräldraskapet. Vill du prata mer om detta så hör gärna av dig!
Svara
Sar
Användare

Svar: Homosexuell man med barnlängtan

Hej!
Vi är ett lesbiskt par i Trollhättan som är intresserade. Hör av er om ni fortfarande är intresserade.
Svara