Användare

Ensamstående kvinna söker medförälder

Hej!

Jag är en 35-årig kvinna som under en längre tid (12 år) levt i en samborelation. För ca tre år sedan separerade vi och av olika orsaker skaffade vi aldrig barn. Jag lever ett sunt och stabilt liv med fast arbete, träning, bra bostad, trygg ekonomi osv. Jag känner nu stor barnlängtan och har övervägt insemination då jag känner att jag inte kan vänta in tiden för att jag ska träffa någon där allt stämmer. Jag känner dock att jag gärna skulle vilja vara två om det och ha en närvarande pappa/pappor i barnets liv. Jag skulle därför vilja komma i kontakt med en frisk och sund man/gaypar som skulle vara öppen/öppna för ett upplägg med delad vårdnad och att i förlängningen eventuellt dela högtider med mera tillsammans. Vidare detaljer kring ev. praktiska upplägg den första tiden tänker jag får växa fram allteftersom vi lär känna varandra och utifrån våra olika behov och livssituationer.

Jag bor i Malmö och ser därför att du/ni bor i närheten.
Hör av dig så får vi träffas och prata mer!

Hälsningar Emma
 Svara
Användare

Svar: Ensamstående kvinna söker medförälder

Hej Emma
Jag skrev ett personligt meddelande till dig men är osäker på om det har kommit fram då det ligger kvar i mappen utkast...
Undrar iaf om du fortfarande söker en medförälder?
Mvh
Tony
Svara