Användare

Enorm barnlängtan - Letar medförälder!

Hej på er!

Jag är en homosexuell kille på 24 år från stockholm som har en enorm barnlängtan och som har drömt om att skaffa barn sen jag var väldigt ung. Jag letar nu med ljus och lykta efter en medförälder (ensamstående kvinna, lesbiskt par, heterosexuellt par som har svårt att få barn osv.osv.) Jag kan tänka mig både ensam vårdnad men även delad vårdnad 50/50, i detta fall ser jag gärna att vi blir goda vänner så man kan fira högtider och dylikt ihop. Jag är helt öppen för förslag på levnadssätt och allt vad detta nu kan innebära.

Jag har bra anställning, stabilt boende och allting färdigt för mig, nu fattas bara min stora dröm om barn som i princip är meningen med livet.

Hör gärna av er om det låter intressant, om ni vet något eller bara har tips/råd och vill bolla lite idéer!

Kram så länge! /D
 Svara
Användare

Svar: Enorm barnlängtan - Letar medförälder!

Jag kan rekommendera Facebookgruppen "Vi som söker medförälder" ifall ni inte redan är medlem :)
Svara
Användare

Svar: Svar: Enorm barnlängtan - Letar medförälder!

Jag kan rekommendera Facebookgruppen "Vi som söker medförälder" ifall ni inte redan är medlem :)
Hej ! Jag är med i den gruppen redan men tack så mycket för tipset! :)

/D
Svara
Användare

Är denna unge man flyttbar? ;-)
Svara
Användare

Här har du en asiatisk tjej som har levt i Norden under halva av sitt liv.
Jag röker inte, dricker inte, ingen nattklubb typ.
Önskar att bli gravid under 2018sommar och söker efter en gay kille eller gay par för att skapa föräldrarskap tillsammans.
Om du är intresserad kan vi ta ett möte för att se om samarbetet kan bli av.
Justnu bor jag 25 mil ifrån Sthlm men är beredd att flytta till Sthlm om jag blir gravid enligt plan.
Med vänlig hälsning
Emma Lu
Svara