Användare

Donerar privat till barnlösa

Jag bor i Eskilstuna i Sörmland och finns tillgänglig för privat spermadonation till barnlösa. Jag är pappa till två barn sedan tidigare genom relationer, som nu är 15 och 10 år. De ger mig allt socialt utbyte jag kan önska, så jag söker ingen roll i ett donatorbarns liv.

Själv är jag 181cm lång med gröna ögon och ljusbrunt hår. Högskoleutbildad i språk men jobbar till vardags på Coop. Jag har av naturen breda axlar och lätt för att bygga muskler, den typiska idrottskroppen, även om jag själv inte satsade seriöst på idrott när jag var ung. De fysiska egenskaperna går i arv; iallafall har de gjort till mina två 'naturliga' barn.

Har donerat sedan våren 2016, både via landstinget (Örebro) och privat. Det känns roligt att kunna göra min del i att skapa mer liv i världen! Genom donationerna har jag gjort friskhetstest, spermietest och kromosomanalys med bra värden och jag visar självklart upp testresultaten i samband med möte/donation.

När jag donerar till par tar jag gärna på mig faderskapet för att kunna rekommendera närståendeadoption, donerar jag till ensamstående vill jag däremot vara anonym gentemot myndigheterna.
 Svara
Användare

Svar: Donerar privat till barnlösa

Intresserade får gärna svara via mejl till klarstroem@mail.com så kan vi prata vidare : )
Svara
Användare

Synd att många verkar skriva på forumet men sen inte kommer tillbaka. Men de som är intresserade av privat donation i Sörmland eller närheten får alltså gärna mejla klarstroem@mail.com så kan vi prata vidare. Sen finns det säkert också donatorer i övriga landet om man bor för långt ifrån
Svara
Användare

Jag kan passa på att besvara en fråga som ofta kommer upp - jag har inget emot att donatorbarn får veta vem jag är, i mogen ålder. Det är myndigheter jag vill vara anonym mot (när jag donerar till ensamstående, annars behövs det ju om jag ska kunna rekommendera närståendeadoption)
Svara