Birgitta Wahl
11 jun 2015, 05:57
Öronvärk i 1,5 år och fortfarande. Huvudvärk av och till samt idag fått värk över hjässan till vänster. Väldigt ont i öronen nästan varje dag.
VC läkaren säger alltid, öronen ser bra ut. Har skrivit egen remiss till, US hoppas få komma snart. Jag sover nu dåligt på nätterna. Jag är pensionär, som tur är, så jag kan vara hemma.
Jag mår väldigt dåligt av att inte bli betrodd, eftersom jag ej får remiss. Har hjärtklappningar (har något med aortaklaffen också) ringde VC för jag ville ta EKG, men jag fick inte komma utan jag skulle åka till AKM i Motala. Där fick jag skäll av dr för att jag inte besökt VC, Jag fick ju ej tid där för EKG, dom sade jag skulle besöka AKM i Motala. . (När jag ändå var på AKM bad jag dr titta mig i halsen, för jag har svårt att svälja ibland, läk sa att VC får remittera dig för RTG om detta behövs. Klämde på halsen axlarna o överarmarna och sa sedan högt, Du har ingen cancer- du har ingen cancer-du har ingen cancer!!! Tjatade sedan flera gånger att jag alltid skulle ringa till VC först, precis som jag inte skulle veta detta. Han sade att EKG var bra.