Användare

Min fästman blir stel mot mig runt andra tjejer

Min fästman säger att han älskar mig och att han bara har ögon för mig och inte bryr sig om andra tjejer. Men när andra tjejer är i närheten blir han stel mot mig, släpper min hand, ger mig ingen beröring, besvarar inte min puss eller kallar mig inte älskling som han alltid gör annars om han vill mig något. Detta om vi är ute på stan eller i en affär. Hemma är han alltid sig själv med mig, bedyrar sin kärlek för mig, är romantisk och visar att han älskar mig med både kyssa, närhet och ord. Jag är alltid mig själv och visar öppet min kärlek för honom överallt. Det sårar mig när han blir stel mot mig runt andra tjejer och när jag frågar honom varför så vet han inte. Får inget tydligt svar. Låter bara som bortförklaringar, typ de som redan vet att vi är tsm behöver inte se det genom att vi har nån form av närhet som tex hålla handen när vi är ute fast att han säger att han alltid vill hålla min hand älskar att visa sin kärlek öppet för mig officiellt. Detta gör mig förvirrad och det känns som att han skäms för mig alternativt att han vill visa sig tillgänglig för andra fast att de som vet vet om att vi är förlovade och ska gifta oss om ett halvår. Detta beteende sårar mig och jag har börjat tvivla om han är rätt för mig. Vi är båda 30+ och smyga med nåt har aldrig varit min grej, jag tycker det är barnsligt och omoget och jag kan inte tänka mig att leva med någon som behandlar mig annorlunda kring andra tjejer. Älskar honom nåt obeskrivligt mycket men vill alltid känna mig älskad tillbaka av honom oavsett vart vi är och med vilka. Vet inte vad jag ska göra?
 Svara