Användare

Borderline, Likasinnade äldre

Hejsan. Är en kvinna på 33 år som gärna skulle vilja få kontakt med andra med samma diagnos, gärna nära min egen ålder (men öppen så klart) ge råd och tips men mest peppning!
 Svara
Användare

Svar: Borderline, Likasinnade äldre

Hej! Är född 74.Lite äldre.Har nyligen fått min diagnos borderline.Nådde också botten.Har hela mitt liv.Knarkat destruktiva relationer.Samt haft alla typer utav känslor inombords på en och samma dag.Sökt hjälp länge.Men i dag ska jag in på psyk.För jag orkar inte leva så jävla sjukt liv.Var tillsammans med en fantastisk man.Men jag med min borderline stötte ut honom och krossade allt.Världens finaste,Trogen,Pålitlig fanns verkligen vid min sida.Jag kastade bort honom.Vet att de är kört.Min vidriga livstil fick honom att gå och jag förstår varför.Samtidigt gör det så ont.Vad fan har jag gjort.Ville inte igentligen.Men ser ett mönster.Det är nog och hoppas verkligen jag får hjälp nu.För mig själv.Kan inte längre förstöra mig själv eller krossa mina relationer.Den ända ärliga relation jag har.Är med min son.Håller sånt pokerface utåt.Men inne i mig är jag ett vrak.Så här vill jag inte fortsätta.Är det någon som fått hjälp och hur har ni gjort för att få ett bättre liv?
Svara