Användare

Jag vet inte vilket ben jag ska stå på allt runt om mig rasar.

I vuxen ålder fick jag diagnoser Adhd,Asberger och bipolär.Har ju alltid känt sen tidig ålder att något inte känns bra.Jag jobbar har barn och eget boende som jag fixar bra.Men inom mig är det ständigt en kamp.Som bergodalbana.Har fått prova ett antal mediciner.Men inget har hjälpt.Mått bra i perioder.Tills de kommer en riktig dipp.Kan aldrig helt säga vad det beror på.Ångest ,oro ett ständigt ältande.Kan inte äta.Är som en robot som bara gör.Känner inget.Detta har också kostat mig ett högt pris.Haft fina män som dragit pga min dåliga självkänsla.Jag har orsakat detta.Gör så ont.Levde länge med en man som älskade mig rakt igenom.Vågade inte att han kom för nära.Nu är det försent.Vill bryta mitt mönster.Men hur tusan gör man.Har nu sen feb 2016 haft en kraftig depp.Inget har fungerat.Har ändå tagit mig till jobb,träning och träffat vänner.Men känner inget.Inte sovit en hel natt sen i feb.Känner mig helt slut av alla jävla tankar.Har en psykolog som skitigt i att höra av sig.
 Svara
Användare

Svar: Jag vet inte vilket ben jag ska stå på allt runt om mig rasar.

Hej,

jag känner igen mig i nästan allt du skriver. Ingenting fungerar, allt snurrar runt, ingen finns där som kan gripa en. Jag är ny på forumet, är du fortfarande här inne ibland?
Svara
Användare

Svar: Jag vet inte vilket ben jag ska stå på allt runt om mig rasar.

Är här sällan.Men kikar in i bland.Tar en dag i taget.Men inte helt enkelt med adhd och vila.Tigare tränDe jag mycket.Men har barn och kommer inte i väg lika ofta.
Svara