Användare

Hjälp!! Min man har borderline

Hej. Jag är gift och har en dotter med en man som precis fått diagnosen borderline. Vi har haft ett väldigt romantiskt och stormigt förhållande från början. Han har höjt mig till skyarna från dag 1 och varit väldigt intensiv. Nu sen bara några veckor sedan har han helt vänt. Han har lämnat mig och vill inte att vi ska försöka mer utan att jag ska gå vidare. Detta slog bort benen från mig fullständigt eftersom allt gick så fort. Han är fortfarande ständigt närvarande med att ringa och komma förbi när det passar honom men han är helt känslokall mot mig. Min fråga är till någon som har borderline och kan känna igen sig. Hur gör jag nu?? Kan det vara så att hans känslor helt är borta och att det inte finns någon chans?? Jag älskar verkligen honom och vill bara kunna vara där för honom nu när han mår så dåligt. Min känsla säger att jag ska fortsätta kämpa. Alla behöver någon som älskar en speciellt när man mår dåligt. Men jag vet inte det är så svårt!!
 Svara

Svar: Hjälp!! Min man har borderline

Hej.
Om du läser detta och fortfarande vill eller behöver någon att prata med så får du hemskt gärna kontakta mig på min e-post. förstår och känner igen vart enda ord du skriver och har precis tagit mig genom allt de du beskriver. Har i sin tur lett till att jag ska utredas för bla borderline. Men som sagt. Du är väldigt välkommen att kontakta mig på mail. Är inte i detta forum utan snubblade bara in här via en länk och såg ditt inlägg av en slump och kände att jag förstår EXAKT vad du beskriver.
Med vänliga hälsningar danne.
danne8366@gmail.com
Svara