Användare

Spermadonation i Mellan-Sverige

Jag finns tillgänglig för par och ensamstående som önskar bli gravida genom spermadonation. Jag kan ta emot hemma hos mig i Eskilstuna eller resa inom rimligt avstånd mot rese-ersättning. Genom donationer till landstinget har jag gjort spermaprovsanalys, som visade hög fertilitet, samt kromosomanalys som är normal. Det är en självklarhet för mig att visa dokumentation vid ett möte, tillsammans med friskhetsintyg som jag uppdaterar regelbundet.

Fysiskt så är jag 41 år, 181cm lång, har brunt hår och gröna ögon. Rätt bredaxlad med stor bröstkorg, den typiska idrottskroppen där jag haft lätt för att bygga muskler. Jag har haft turen att ha bra hälsa genom livet, varken sjukdomar eller allergier. Enda gången jag varit inlagd på sjukhus var på tandkirurgin för att operera bort visdomständerna; man kan nog säga jag har anlag för djupa tandrötter. Vilket iofs är bra, om en vill de ska sitta kvar i munnen, dåligt om en behöver dra ut en tand. Min bakgrund är svensk.

Min förälskelse i språk har löpt som en röd tråd genom mitt liv och jag älskar även att skriva, alltifrån debattartiklar till uppsatser och 'nördiga' foruminlägg runt mina skiftande specialintressen. Den kärleken blommade ut i en högskoleutbildning inom just språk, även om jag inte tog det vidare i yrkeslivet utan studerade för min egen skull.

Jag har två egna barn från tidigare relation och får allt socialt utbyte som pappa jag kan önska från dem. Därmed önskar jag ingen roll alls i donatorbarns liv, utan jag månar om att den nya familjen får vara ifred. Men barnet självt får gärna veta vem jag är i mogen ålder. Jag har vana av processen runt närståendeadoption.

Kontakta mig gärna via mejl till klarstroem@mail.com så lär vi känna varandra och ser om vi är rätt för varandra : ) Jag kan dela med mig av bebisbilder på både mig själv och mina barn, så ni får en uppfattning om hur mina anlag kan ta sig uttryck.
 Svara
Användare

Svar: Spermadonation i Mellan-Sverige

Nu har det blivit maj månad. Skönt med en ledig dag mitt i veckan! Jag tänkte att jag skriver ett inlägg i tråden för att vinka om att jag fortfarande är aktiv. Har annars haft en händelserik vår där jag hjälpt till att påbörja två graviditeter, vilket känns riktigt roligt : )
Svara
Användare

Svar: Spermadonation i Mellan-Sverige

Sommaren har officiellt börjat! Iallafall om man får tro kalendern, för det både åskade och regnade här igår.

Jag verkar vara den enda som är kvar på forumet, men jag vet att folk läser i trådarna då och då. Själv kollar jag en gång om dagen. Jag passar på att nämna jag fortfarande är aktiv som donator och intresserade är varmt välkomna att mejla mig : )
Svara