Användare

Anonym donator

Jag är en spermadonator i Stockholm som har donerat till både langstinget och privatpersoner. Jag har egna barn sedan tidigare via relationer och önskar ej någon roll i donatorbarns liv. Jag vill bara donerar anonymt till barnlösa tjejer eller par.

Jag är en helt frisk kille med asiatisk ursprung. Skriv gärna ett meddelande till mig om ni vill ha min hjälp. Lämna gärna även en epost adress.
Senast redigerad av 5 Lejon, redigerad totalt 6 gång.
 Svara
Användare

Svar: Anonym donator

Hejsan jag är en singelmamma på 32 som gärna skulle vilja ha ännu en liten bebis, jag är väldigt barnkär som du kanske förstår men jag är för närvarande inte intresserad av att ha någon partner.
Min yngsta son kom till genom spermadonation..

Ja det var lite, skriv om du tycker det låter vettigt
Kram Jenny
Svara
Användare

Svar: Anonym donator

Jag skulle kunna vara intresserad av att hjälpa dig bli gravid om det känns intressant. Självklart tycker jag du gör rätt som pratar med flera för att hitta den som känns bäst för dig. Jag kan börja med att berätta jag bor nära Stockholm, så det skulle gå snabbt att resa. Jag är 180cm lång, ljusbrunt hår och gröna ögon. Rätt så bredaxlad och muskulös, gillar att träna speciellt simning. Jag har gjort spermaprov som visar hög fertilitet och testar mig regelbundet för sjukdomar. Har två egna barn från tidigare förhållande och är nöjd med att vara pappa till dem. Jag svarar gärna på frågor som du har. Min mejl är klarstroem@mail.com
Svara