Användare

Medförälder/Medföräldrar sökes

Hej!

Jag är en trevlig och öppen singeltjej med barnlängtan. Söker medförälder/medföräldrar för ett eller flera barn. Jag jobbar heltid som jurist på myndighet. På fritiden umgås jag med vänner och familj. Gillar att träna och röra på mig, gärna yoga, springturer eller skidor. Läser en del och gillar att lära mig nya saker.
 Svara
Användare

Svar: Medförälder/Medföräldrar sökes

Jag kan absolut vara intresserad! Jag har egna barn sedan tidigare, men de har blivit så stora och behöver mig inte på samma sätt längre. Jag berättar gärna mer om mig själv över mejl, messenger eller annat sätt : ) Min mejladress är klarstroem@mail.com
Svara
Användare

Svar: Svar: Medförälder/Medföräldrar sökes

Jag kan absolut vara intresserad! Jag har egna barn sedan tidigare, men de har blivit så stora och behöver mig inte på samma sätt längre. Jag berättar gärna mer om mig själv över mejl, messenger eller annat sätt : ) Min mejladress är klarstroem@mail.com
Hej. Jag är en utländsk dam på snart 37 år som längtar efter barn. Har inte lyckats hitta någon med samma mål och därför har jag börjat funderat på att skaffa barn på annat sätt. Letar efter en manlig medföräldrar. Hör gärna av er sokare2019@gmail.com
Svara
Användare

Svar: Medförälder/Medföräldrar sökes

Hej blängtan! Jag skickade nyss mejl till dig
Svara
Användare

Svar: Svar: Medförälder/Medföräldrar sökes

Hej blängtan! Jag skickade nyss mejl till dig
Hej. Ok. ska kolla up det
Svara