HJÄLP MIG!!!

Har i snart 3 år haft extrema problem med min rygg där den (låser) sig pågrund av xstrema muskelkramper som vi tror trycker runt mitt diskbråc när det krampar. för när det inte krampar så ligger diskbråket inte nära nerverna alls.
Men undertiden krampen hä tappar jag kännsel i högerbenet, men det brukar snabbt komma till baka när jag får muskel avslappnande. har kämpat i flera år med detta, ingen som tror på mig och när jag dessutom säger att jag har fibromyalgi drar alla öronen åt sig.
Men sedan två veckor tillbaka har jag tappat kögerbenet, det känns som det sover 24 timmar om dyngnet och jag kan knappt känna marken när jag sätter i fote.
Nu tror do att det kan har blivit närvskador av alla kramper och låsningar.
Jag undrar hur jag skall gå vidare.... är 32 år gammall och går med rullator eller kryckor konstant beroende på hur dålig dag jag har. Och dessa extrema muskelkramper jag får kan det bero på nån muskel sjukdom? Har även EDS1 i bakgrunden.
får ingen direkt hjälp från sjukvården då dom inte vet vart dom skall börja...Har ni några tipps.
Har även tappat känsel i halva skinka på höger sida.
Jag är livrädd att detta är hur mitt liv kommer se ut.... :oops:
 Svara
Användare

Svar: HJÄLP MIG!!!

Vilket helvete du tycks leva i. Jag blir svettig bara av att läsa din vädjan efter halmstråt. I dina bästa år dessutom.

Det är ju inte så lätt att springa gatlopp efter Second Opinion läkare när man knappt kan gå, men du måste få hjälp av andra än de du varit hos som ledsnat eftersom ingenting av det de prövat har hjälpt. Så nytt sjukhus med nya engagerande läkare som ser problemen från annan synvinkel och egna erfarenheter.

Vad säger fibromyalgiavdelningen du går hos, dom om någon borde vara proffs på problematiken du har.
Håller tummarna. :)
Svara