emmzerik
Gäst

Vad är de som händer med halsen?!

hej!
Har nu i en vecka haft grymt ont i halsen så jag kan knappt svälja, hade feber i början av veckan och även ont i lederna, men ingen hosta.
Var hos doktorn för 3dagar sedan och dem sa att de såg små vita beläggningar på mandlarna men allt visade sig vara negativt. Så går nu med världens halsont och vet inte vad jag ska ta mig till för får varken jobba och knappt sova på nätterna pga av detta.
TACKSAM FÖR SVAR!
 Svara
Liam
Gäst

Halsont

Jag vaknade med halsont idag. Jag har vart snuvig och haft en jävulskt hosta.. Kan det bero på hostan eller har jag halsfluss? Jag har ej några prickar i halsen eller så..?
Svara
Olivia Strömstedt
Gäst

Halsfluss eller förkylning??? :/

Började få ont i halsen igår/förrgår. Har feber och så. Kan inte prata vanligt oh ibland kan jag inte prata alls. Gör ont när jag sväljer och så och har slemmig hals..
Svara
Sabrina
Gäst

Halva halsen

Jag vaknade igår med ont i halva halsen men sen hick den över och idag på kvällen kom den tillbaka så jag tog echinagarden, halsspray och strepsils (halstabletter) och det gör extremt ont när jag sväljer. Vad ska jag göra för att bota det snabbt
Svara
Harald
Gäst

Halsfluss eller förkylning

Hej, jag har väldigt ont i halsen när jag sväljer. Samtidigt har jag hosta heshet samt känner mig snuvig. Kan det ändå vara halsfluss?
Svara
Yang Chingwongfen
Gäst

Halsont fan som

heysan, jag ont i halsen i flera dagar no. Vad ska jag jöra?
Svara
David leisten
Gäst

Bli av med Halsfluss??

Hej jag har halsfluss och det gör svin ont i halsen så det är svårt att svälja så jag har inte ätit är nu hungrig, har ont i halsen, huvud samt örat och så ska jag åka iväg om ett visst antal dagar vad ska jag göra?
Svara

Svar: Artikel: Så vet du om ditt halsont är förkylning eller halsfluss

Köp hem ett strep A test som du gör där hemma så vet du om det är virus eller bakterier.
Svara