Olivia
Gäst

Fins det något man kan göra så att mensen kommer?

Hej jag har inte fått min mens en men alla mina vänner har fått det och dom sejer att alla i klassen förutom jag och två till har fått mens, och jag vill inte vara den sista . vet inte om jag ska tro på det eller inte // fins det något sätt att göra så att mensen kommer fortare? Är ganska orolig att jag inte kan få mens och då inte barn //är 12år till sommaren 13/ har börjat att få ont i magen och större slemmningar men mensen kommer inte vad ska jag göra
 Svara
Anonym.
Gäst

Vad ska jag göra?

Jag är 13 år, fick min mens när jag var 10 år. Det har alltid varigt 3 veckor immellan men nu har det gått ca 5 veckor. Jag börjar bli rädd att något har hänt men vet inte vad. Vad ska jag göra? Snälla HJELP!
Svara
Malin789
Gäst

Mens

Hej jag började med mina nya p piller i måndags och skulle ha haft min mens igår. Men mens är aldrig förenad så jag undrar vad det kan bero på ?
Svara
Orolig tjej
Gäst

Upphörande mens

Hejsan, jag fick min mens när jag nyss fyllt 13. Min mens har alltid kommit med jämna mellanrum (ca 3 veckor). Nu är jag snart 17 år och för ca ett halvår sedan slutade min mens komma.. Till en början blev mängden mens mindre och mindre och till sist slutade den komma. Jag har fortfarande inte fått igång det hela, trots järntabletter och mycket annat... Jag vill bara att allt ska fungera igen men vet inte vad jag ska göra?
Svara
Nile
Gäst

Flera månader

Har inte haft min mens på flera månader. Innan kom den alltid vid månadsskiftet. Jag är orolig att något ska vara jätte fel, borde jag kontakta läkare?
Svara
Rozheen
Gäst

Jag behöver hjälp eftersom jag är inte normalt .

Hej!
Jag var inte problem med min mens när jag var mitt hemland.jag kom till Sverige fick jag min mens sedan min mens kom en gång i 3 månad.jag hade ont i magen och jag blev tjock det var ett år och inte kommer normal. Jag gick till sjukhuset flera gånger sedan jag fick medicin.jag brukar äta medicin den är 7 månaden en månad jag åt inte medicin min mens kom inte.nu vill jag vara gravid och vill jag sluta medicin vad ska jag göra nu???snälla hjälp mig! !!
Svara
Jennie00
Gäst

vart Är min mens

jag Är tolv år Och min mens har inte kommit på en hel månad vad har hänt?
Svara
Tonåring
Gäst

Är detta normalt

Jag är en tjej på 15 bast och förra hösten när jag var 14 år fick jag min första mens. Nu har det gått ett par månader och jag har fortfarande inte fått den igen... Är det här normalt?
Svara