Agi
Gäst

Diarre

Periodvis får jag problem med diarré och magont högt upp i höger sidan. Bara 5-20 minuter efter måltiden får jag våldsam diarré. Har provat att utesluta visa mat men hjälper inte.
 Svara
Manda
Gäst

Ont efter sex

Jag brukar ibland få väldigt ont i magen efter jag har haft sex. Inte alltid men ibland. Är det normalt och vad beror det på?
Svara
Ashley
Gäst

Magont

Hej, jag har ont i magen men det flyttar sig inte. Det går inte över när jag lägger mig på sängen heller. Smärtarn går ondare ondare och ondare är det något fel?
Svara
Användare

Svar: Ont efter sex

[quote="Manda"]

I mitt fall berodde det på endometrios. Kändes att det var problem med tarmen men problemet med tarmen berodde på Endometriosen. Om du är en person som har problem med menssmärtor så kan det vara samma svar... Annars vet jag inte. Det är väl inte normalt att man ska behöva få ont efter eller vid samlag. Lycka till!
Svara
Pappa
Gäst

Barn magont

Hej!

Min tjej på 6 år klagar på att hon har håll hela tiden. Hon har fått det för ett tag sen när hon sprang mycket men har nu haft mer eller mindre konstant håll ett par dagar så fort hon rör sig bara lite, borde ju inte vara håll då? Tack
Svara
Tindra
Gäst

Magsmärtor

Jag har magsmärtor över hela magen, vad ska jag göra? Det gör ont och jag tappar matlusten. känner mig inte hungrig en gång i dag men har ätit ändå. jag har känt mig tom & har barat stirrat på mobilen hela dan, jag gråter och när nån frågar en om man vill ha nått så kan jag bara säga "vet inte" . snälla hjälp!
Svara
Obaida Alabed
Gäst

Ont i magen på övre delen i magen på höger sidan

Jag har haft ont i 8 månader har inte fått hjälp av vårdcentralen ,
så sökte jag vård utomlands i spanien där upptäckte de helicobakter pylori
och då fick jag medicin för det i 14 dagar ...men jag blev inte bättre för det ...jag får mycket gaser och det känns som maten stannar i övre delen av magen då svullnar det och jag kan ej få ut rap....
tack ....

obaydah88@hotmail.com
om någon har något lössning så snälla kontakta mig om du har haft lika besvär eller vet någon bra doktor -

tack
Svara