♥♥♥Namnlös♥♥♥
Gäst

Allting måste ta slut..

Hej. Jag är en tjej på 13 år, känner att alt bara blir värre och värre. Har varit deprimerad i ca 3 år. Varje gång jag kommer hem börjar jag bara falla i gråt.
Jag har det inte så svårt hemma. Men min pappa och mamma är skilda sedan länge sedan, min pappa bor i närheten men ska nu flytta 60 mil härifrån till min syster som flyttar här ifrån.
I skolan är jag inte mobbad men känner mig väldigt ensam och utanför.

Varje dag känns det som om jag ska falla ihop, jag är bara så jätte trött och orkar inte göra något, så trött att jag knappt kan stå upp, det har tillochmed hänt att jag svimmat. Jag sitter vid datorn 60% av mitt liv. Vilket gör att jag blir ännu latare. Den enda aktiviteten jag gillar är ridning, jag rider en gång i veckan men börja även ge upp med det.
Ingen i mitt liv vet att jag lider av detta.
Min oro, stress, ångest och depression tar över mitt liv...
Jag har slutat kämpa och mitt hopp är helt slut.
Det jag gör är att sitta vid datorn och klagar på mig själv och mitt liv.
Än har jag inte försökt ta livet men det kommer väl nån gång.
 Svara
Användare

Svar: Allting måste ta slut..

Hej jag är i samma situation du ska veta att de är många som känner som oss och de hjälper att prata med nån som känner som dig. De är jobbigt att prata med sina föräldrar elr nån vuxen som alla säger att man ska. Fastän du verkar att inte ha de svårt hemma osv så kan de bara kännas jobbigt att leva. Ja är liksom också bara 14 år och gråter hela tiden.Jag har det dock jobbigt hemma osv. Jag känner inte min pappa min mamma är ensamstående och vi har inte bra med pengar så jag är tvungen att hitta på saker för att jag ska ha lika bra som alla andra.Mina syskon bor i mitt hemland och min släkt accepterar mig inte för att jag är lesbisk och alla i min släkt är katoliker.Jag har självskadat sen ja var 11 ja har komplex över min kropp och lider av dystymi,anemi och egentlig depression ja har fler problem men tror intedu orkar med dem hah.Om du behöver någon att prata med så kan du maila mig på majamiss200@gmail.com så kan ja skriva min kik osv ja vill inte att du ska försöka ta självmord fastän jag inte känner dig ja har försökt flera gånget och de skapar bara mer problem ja hoppas att du kommer ur din depression så snabbt som möjligt och börjar må bra igen snart ha de bra <3
Svara
namnlös broder
Gäst

kär i min bästa vän ):

Asså jag har kännt henne i 2 år nu och sen dag 1 har jag gillat henne men ja har typ blivit beroende jag måste va uppdaterad om vilka hon är med hur hon mår och va hon gör jag är sjukt överbeskyddande hon ör ju min bästa vän liksom o h dessutom lider hon av en svår depression osv som jag hon vill dö konstant och pratar om det med mig fast inte bland andra hon är alltid öppen och ibland känns det som att hon gillar mig jag gillar ju bara tjejer och hon är bisexuell hon har sagt det iaf men hon var osäker jag hatar när hon är med killar dom skadar alltid henne och hon blir alltid på smällen hon va tilsammans med en kille som vad 6 år äldre än henne liksom och hon är 14 jag hatar henne för att hon gör sånt men jag älskar henne så jävla mycket jag vill bara att de ska gå över men hon är så jävla underbar och hon är på riktigt de snyggaste jag sett men ibland känns de som att jag aldrig kommer kunna bli älskad jag är ju lesbisk och de känns jobbigt som fan kag har kännt så sen jag vary riktigt liten så de är ingen fas direkt, jag skulle vart de bästa hin haft ja skulle aldrig såra henne ja bryr mig inte om bröst röv och sex som killar jag vill att hon ska bli glad igen och att hon är trygg men ja vill inte förstöra vår vänskap vafan ska jag göra seriöst
Svara