Bordisen
Gäst

vet inte om jag vågar lämna min e-mailadress här offentligt hmm...
 Svara
Användare

Svar:

Hej! Jag har en Vän som har borderline och hon vill träffa någon med borderline svara här om du är intresserad
Hej.. Jag har borderline.. Om det fortfarande är intressant så kan du väl lämna en kommentar på min blogg allaboutarasen.blogg.se och lämna din mail (bara jag som kommer se den) så kan jag maila dig sen :)

Mvh Sara
Svara
Användare

Svar:

Hej Erik här igen jag höll på att skriva en rad. Men råka skicka innan ja skrev klart, tänkte säga att även om ja få stöd o hjälp,av kbt kontakt, så är min största önskan att få träffa o lära känna enmed bordeline. För en person som inte har de förstå inte va de handlar om. Man har så mycket känslor som ingen Annan förstså, så ni där ute om de finns nån med bordeline hör av er.
Hej.. Jag har borderline.. Om det fortfarande är intressant så kan du väl lämna en kommentar på min blogg allaboutarasen.blogg.se och lämna din mail (bara jag som kommer se den) så kan jag maila dig sen :)

Mvh Sara
Svara
andrea
Gäst

ssri och borderline?

Någon som tar ssri (antidepressiva) som har borderline?

Tacksam för svar
Svara
anonym 13 åring
Gäst

anonym

Hej, jag är en tjej på 13 årsålder. Jag tror att jag har bordeline för jag blir arg för typ allting och jag går ner i en djup depprition i över halva dagen. När vi är iväg så blir det alltid så att jag impulshandlar och jag har dessutom självskadebeteende (skär mig), jag har gjort internet testef och alla tester säger att ja jag har det. Jag har hela tiden en känsla av att ingen förstår mig och känner mig helt tom inombods jag vill göra ett riktigt test på vårdsentral för att veta om jag har det eller inte men vet inte hur jag ska säga det till mamma...
Svara
Användare

Svar: anonym

Hej, jag är en tjej på 13 årsålder. Jag tror att jag har bordeline för jag blir arg för typ allting och jag går ner i en djup depprition i över halva dagen. När vi är iväg så blir det alltid så att jag impulshandlar och jag har dessutom självskadebeteende (skär mig), jag har gjort internet testef och alla tester säger att ja jag har det. Jag har hela tiden en känsla av att ingen förstår mig och känner mig helt tom inombods jag vill göra ett riktigt test på vårdsentral för att veta om jag har det eller inte men vet inte hur jag ska säga det till mamma...
Hej. Jag har för mig att man inte kan göra ett test förrän man är typ 20 eller något sånt (inte helt hundra på det, men jag tror det). Vill du prata så kan du alltid höra av dig till mig så svarar jag så fort jag kan.
Du når mig på min blogg.. allaboutarasen.blogg.se Skriv en kommentar och lämna din mail (bara jag ser mailen)..
Kram Sara
Svara
Alicia
Gäst

Borderline?

Jag är 32 år och misstänker adhd alt borderline, tror också jag har problem med min begåvning. Jag har två ljuvliga barn och en man som jag vill fortsätta leva med. Men flera ggr per dag så undrar jag varför jag är som ja är, vad som är fel, varför jag känner och upplever saker då mkt starkare. Orkar knappt med mig själv.
Svara
Oliviabing
Gäst

18 år

Jag tror att man egentligen måste vara minst 18 år för att få diagnosen borderline eftersom ens personlighet inte anses vara färdig och stabil förrän man är vuxen.
Svara