SaS
Användare

Svar: 2 åring med eksem över hela kroppen som aldrig blir bättre

Vad ledsen jag blir när jag läser detta, stackars barn..

Gör så här. Börja om. Ge barnet enbart potatis. Och bröstmjölk om du ammar. Men då ska du själv äta bara potatis. Prova i några dagar- någon vecka. Allt eftersom tillsätter ni ett livsmedel i taget självklart utan tillsatser!!!! Tvätta hår och kropp enbart med vatten. Ni kan prova att använda strutsolja/salva. Det liknar människans underhudsfett och är full med vitaminer. Använd inte parfym och tänk på vad ni använder för kemikalier i övrigt, diskmedel etc..
Köp sidenkläder och sängkläder. Dermasilk kan ni få på recept. Har ni provat det?

Jag rekommenderar att ni talar med en homeopat. Barnet kan ha tungmetaller i kroppen som behöver rensas ut. När uppkom era problem? Fanns dom innan ni vaccinerat dottern? Fortsätt inte att vaccinera när er dotter har sådana här problem. Vaccinering bryter ner immunförsvaret! Önskar er all lycka!
Gud välsigne er!

Med vänlig hälsning!
 Svara
SaS
Användare

Svar: 2 åring med eksem över hela kroppen som aldrig blir bättre

Citronsyra (svartmögel) finns i många livsmedel och det orsakar eksem så var uppmärksam på det. Vad är det för välling du ger? Har ni kollat upp den? Jag skulle skippa den om jag var ni. Gör naturliga fruktsmoothie istället. Men prova med det jag skrev innan. Potatis är basiska och ger sällan reaktioner. Sedan lägger du in avokado etc.. Sådant som är bra för magen. Lite linfröolja ...
Svara