Användare

Svar: ivan stenlund – ja blir förbannad av din okunskap

Usch vad förbannad jag blir av din okunskap. Syftar du på typ 1 eller typ 2 diabetiker? Stor skillnad. Jag är själv typ 1 och skulle jag äta endast 25-30g kh per dag skulle jag få svältketoner då jag inte får i mig tillräckligt med insulin. (Pratar av 21 års erfarenhet ) jag kan ALDRIG sluta ta insulin oavsett kost. Jag äter precis ALLT men i måttliga mängder och jag mår toppen. Skämmes.
Det var ju bara ett exempel och om du vet att det inte stämmer med din diabetes så förstår du väll att de menar den andra! Plus att kalla någon okunnig sådär, jag tror den här personen kan så himla mycket mer än dig! Skämmes på dig!
 Svara
Användare

Svar: ivan stenlund – ja blir förbannad av din okunskap

Usch vad förbannad jag blir av din okunskap. Syftar du på typ 1 eller typ 2 diabetiker? Stor skillnad. Jag är själv typ 1 och skulle jag äta endast 25-30g kh per dag skulle jag få svältketoner då jag inte får i mig tillräckligt med insulin. (Pratar av 21 års erfarenhet ) jag kan ALDRIG sluta ta insulin oavsett kost. Jag äter precis ALLT men i måttliga mängder och jag mår toppen. Skämmes.
Det var ju bara ett exempel och om du vet att det inte stämmer med din diabetes så förstår du väll att de menar den andra! Plus att kalla någon okunnig sådär, jag tror den här personen kan så himla mycket mer än dig! Den här personen har i alla fall visat fakta som andra vill veta av! Personen har gjort något bra på det bästa sätt den kan och du bara sitter där och klagar!! Skämmes på dig!!
Svara