Abc123
Gäst

Misstänkt missfall

Vill bara skriva av mig lite.
Allt började för tre veckor sedan som jag då trodde var min första mens efter tidigare graviditet och förlossning. Fick en blödning som liknade men och varade i ca 6 dagar. Allt var bra och jag var blödningsfri i en vecka då jag upptäckte att jag fick ont i magen och började blöda igen... Fattade ingenting och bestämde mig för att göra ett graviditets test som visade negativt. Jag blödde fortfarande efter 3 dagar och hade även börjat må illa, fick halsbränna, kände lukter väldigt väl och kände mig extremt trött och testade mig igen. Denna gång visade det positivt. Jag testade dagen efter och då var det starkare positivt och blödningen fortsatte. Jag har testat även idag och fortfarande positivt test samtidigt som jag börjat blöda mer. Blödningen liknar en mensblödning då det ibland kommer mer och ibland mindre. Idag ska jag testa med Clear Blue digitalt gravtest så får vi se vad som står på den. Jag hoppas att jag fortfarande är gravid men det känns som om att det är ett missfall. :( har sedan tidigare två barn och har inte blött något på de tidigare graviditeten. Jag hoppas dock fortfarande på det bästa :)
 Svara