jag vill ha antabus men har bara en dietist och ingen husläkare

Min dietist är den enda människan jag har erkänt att jag är en alkohlist till.

Han ummade och nickade och gav mig ofattbart många goda råd, en av dem var ett piller jag kommer ta 12.00 som fysiskt förstör mig ifall jag tar intar alkohol under en tolv timmar; aka 24 timmar allergi mot alkohol -- samt möjligheten att ta pillret från en sjuksköterska som övervakar mig ifall jag inte kan lita på mig själv.

Jag ransakade mig själv och svor att jag skulle sluta dricka alkohol. Han sade att ha accepterade detta och sade att han inte skulle kräva någonting från mig förutom detta.

Under en fem veckors tid så gick jag upp, och upp, och upp i vikt, men jag svor att jag inte hade druckit alkohol, så llt var okej.

Och sedan så började jag gå ner i vikt och alting var fantastiskt.

Tills fär ungefär en två månader sedan. Efter många um.... och men.... så har jag nu under en tre veckors tid fallit tillbaka på ett dagligt basis av att dricka mig full, och jag vågar inte titta den enda människan i mitt liv som vet att jag är en alkohlist och säga att jag har misslyckats och att jag jag har ljugit i över en månad.

Jag är en av dessa fega varelser som är redo att säga: Jag hade problem för tolv veckor sedan

Så, jag saknar husläkare, men jag har en vårdcentral. Hur handklovar jag mig sjjjjjälv på riktigt utan att min dietist lär sig det?
 Svara