Användare

Inte ens 18 och missbrukar..

Makt, alkohol, droger, pengar, sex, mat och smärta. Det är vad jag missbrukar. Alltså jag kan inte hantera något utav det på rätt sätt. Just nu, en dag då jag mår relativt bra kan jag knappt förstå varför jag i sådana situationer väljer att göra så. Jag är fullt medveten om alla konsekvenser och skador det kan orsaka och ändå fortsätter jag. På alla fester är jag alltid yngst och minst vilket betyder att jag blir påverkad snabbt utav alkoholen. Ändå tar det inte lång tid innan jag svept en hel jävla vodkaflaska medan de andra sitter och smuttar på sin första drink. Dessutom tycker jag det är så töntigt med så kallad "fjortisfylla" då man spelar full. Därför när jag redan blivit berusad kan jag inte sluta för än jag varken kan se eller gå. Att spy har inte avskräckt mig heller då jag tycker det är skönt att spy. Kan låta väldigt underligt, men jag har även ätstörningar, tror jag.

Samma sak med makt. Så fort jag får lite makt älskar jag det och vill bara ha mer och mer till jag börjar såra folk. Jag brukar oftast bry mig om alla och vara en varmhjärtad person men ibland blir jag helt kall. Som om jag helt plötsligt blivit någon annan. Då kan jag säga hur hemska saker som helst. Tillexempel att göra folk oroliga, för då har jag en maktposition. När jag börjar såra folk kan jag inte sluta. Jag vill se smärta. Men det är som sagt bara ibland. Hmm... Jag har så svårt att förstå mig själv, ingen annan verkar kunna heller. :oops:
 Svara