En annorlunda huvudvärk

Det värsta som kunde hända i mitt liv, det hände.

Jag hade druckit alldeles för mkt alkohol och skulle spy ur mig allt elände när det plötsligt small till i mitt huvud, till höger på hjässan lite längre bak , det gjorde extremt ont men jag reagerade aldrig över att de kunde vara farligt, antagligen pga alkoholens verkan. Men dagen efter vaknar jag upp med samma känsla som jag hade när jag gick och la mig, en ilande känsla på/från samma punkt som det small till i kvällen innan. En sjukdomskänsla tog snabbt över min vardag och jag tänkte att jag måste röntgas. 3 veckor senare är jag på min DT-röntgen och några dagar efter den får jag svaren. som inte påvisar någon förändring eller så med hjärnan. Glad över att det inte var något allvarligt så går jag hem. Tänkte att jag kunde träna eftersom det inte var någon fara med skallen, men där och då under träningen så får jag tillbaka precis samma blixtsmärta på exakt samma ställe. Det har nu gått 4 år sen detta startade och jag är kvar i samma "mode" som dagen efter det inträffade. Jag har gjort DT, magnetröntgen (utan kontrast) samt röntgat bröstryggen. Det är de undersökningarna jag gjort. Finns det någon där ute som har en minsta lilla aning om vad jag ska göra nu? Läkarna säger att jag får leva med det men jag vet ju att det är något, ilar alltid när jag nyser eller hostar exempelvis och efter jag fått en sån där blixtsmäll så blir jag lite groggy och folk kan uppleva mig som lite borta. Den som nu skulle hjälpa mig skulle jag helt ärligt tacka varje dag resten av mitt liv. Ha de fint!
 Svara