ellie88

Användare

Detta är en glad social tjej, liten till växten men med ett stort hjärta av ödmjukhet och omsorg. Jag har jobbat med människor hela mitt arbetsliv. Jag har hög arbetsmoral men just nu är det lite tungt, eftersom jag bytte yrkesbana ifrån vården till handels och letar för fullt efter en tjänst men jobbar hittills extra på systembolaget. Jag är noga med ekonomin och har alltid haft pengar ändå. Det ordnar sig alltid och helt plötsligt brukar jobb dyka upp. Positivitet är en stor del av mig, men även jag har mina dagar. Jag är noga med kosten och önskar jag var i bättre form men jobbar på det. Jag äter vegetariskt och ibland fisk men försöker bara äta vegetariskt (gillar fisk och skaldjur nämligen) Finns mycket och säga om mig men är lättsam och öppensinnad. Jag är 28år och trött på ensamheten och tomheten, vill gärna ha en egen familj men att dejta eller träffa någon, är svårare än vad jag hade tänkt mig. Ibland förändras planen och det har den nu, jag vill gärna ha barn inom snar framtid men trivs bra med att vara med mig själv och skulle kunna tänka mig att skaffa barn med någon som jag lär känna som en vän och sedan dela ansvaret, dela saker i vardagen och det som går att få ihop såklart. Jag testar detta forum för att se om det är någon som tänker samma?

Fakta

Totalt har ellie88 skrivit 2 inlägg – Visa inlägg
Aktivast i kategori: Svårt att få barn
Aktivast i tråd: Singel tjej 28år som vill skaffa barn med en kille (som vän)