Användare

njursten

hej, Det är så att min sambo har njursten och läkare i Lund och Malmö bryr sig inte. han har jätte ont och dom ger bara honom smärtstillande. det har han haft i 3 år. hur går man vidare?
 Svara
Användare

Svar: njursten

Njursten och cancersmärtor är visst det ondaste man kan råka ut för och det vet läkarna om. Dom vet också att man med laser kan spränga bort njurstenarna som pulveriseras och sedan kissas ut, ändå låter dom din man gå i 3 år med sin värk. Tortyr minsann. Vänd dig till IVO som gratis får fart på oansvariga och sömniga läkare, eller byt läkare, det går idag att skicka sin egen remiss.
Svara
AFS
Användare

Svar: njursten

Ja, att läsa det första rådet som healhcareläkarne använder, får mig att tänka på, hur många procent läkarnme får av medicinalindustrin, för att anvisa smärtställande. Väl efter tandutträckande har jag några ipren som jag kan använda, om jag får diagnosticerat mjursten nu, vad jag väl förvänter, men de flesta älskare av njursten, alltså medicinalindustrin vet ju också, att det skal ha varit en ganska lång utveckling, för att njursten blir så smärtfull som en tand till utträckning, Man får varna mot att läcerna kallar smärt-ställande för "behandling", som här, och jag är lite spänd på hur stpr en eventuell njursten är. Den är i så fall helt min egen, och får behandlas på rätte sätt. Smärtställande är den likglad med. :( :dj: :oops:
Svara