Artikel: Mot finnar

"Vill du bli av med dina finnar och få en finare hy? Pröva våra ansiktsmasker mot finnar som du lätt kan blanda till hemma. Dessutom finns det många knep som du kan ta till dig för att hålla finnarna på avstånd. " Läs hela artikeln
 Svara
pia
Gäst

hej hur ska jag göra! jag har jätte många finnar och jag vill bli av med dom utan att köpa massa skit :(
jag har försökt jätte många gånger med massor med olika tipser men ingen funkar ;(
Svara

Hej, om du har problem med akne så kan du först pröva att använda receptfria läkemedel mot akne. Detta finns på ditt apotek, fråga personalen.
Om det inte blir bättre efter regelbunden användning under några veckors tid och du lider av din akne så ska du kontakta vårdcentralen. Där kan du få läkemedel på recept som kan hjälpa.
Svara
Emilia
Gäst

Hej !
Jag har fått problem med hyn pga av mediciner och fått små bristningar i ansiktet och finnarna läker in efter dom har torkat ut. Så det blir kan så märken
Några tips ?
Tacksam för svar :)
Svara
Felicia
Gäst

Vad har jag för hy om mitt ansikte är rätt smalt o har lite porer på hakan o pannan o runt näsan o mitt ansikte ä slätt.
Svara
Maryam
Gäst

Hej!
Jag blir lätt jätteröd vid näsan pch får små prickar på det området, jag har testan olika krämer mot det men det hjälper inte så mkt. Vad ska jag göra och vad ska jag tänka på?
Svara
Elin
Gäst

Hej jag provade havregryns masken alltså mask 3 men när jag sköljde bort den var jag väldigt röd på området där jag hade användt den. Något tips vad det kan vara och vad jag ska göra för att få bort det röda?
Svara
Användare

Re: Artikel: Mot finnar

@Elin

Du har förmodligen använt masken för länge, se anvisningar för hur länge man bör använda.

Ett tips från mig är att prova att under en månad avstå från mjölkprodukter och annan fet mat, t.ex:
Mjölk, choklad, fet mat, chips, godis.

Om det är så att du har en högre grad av akne, så kan du som ovanstående sa, vända dig till närmaste vårdcentral.
Svara
Finklippt
Gäst

Gurkmeja

Jag har mycket finnar och testade ansiktsmasken med gurkmeja, salt och honung nyss - antar att jag ännu nt vet om den funkat bra men jag blev KNALLGUL i ansiktet av gurkmejan och det tog väldigt lång tid att få bort xD
Svara
Finnen
Gäst

Mask nummer 1

Hej jag testade mask 1 men den liksom funkade inte
Svara