Artikel: Hemmagjord ansiktsmask

"Gör enkelt och lätt dina egna ansiktsmasker. Det blir inte bara billigare, du kan även vara säker på att det inte finns några konstiga tillsatser utan bara naturliga livsmedel som är bra för din hy." Läs hela artikeln
 Svara
Evelyn Falk Möller
Gäst

Hur ofta rekommenderas dessa ansiktsmasker att göras?
Svara
keishamuisyo
Gäst

när man vill
Svara
Elin Sörman
Gäst

Hej Evelyn! Jag rekomenderar 1 gång per vecka. T.E.X jag fixar o piffar till mig på söndagar för att vara fräsh hela veckan ut. Men i tidningar o skönhets sidor står det T.E.X: 1-3 ggr per vecka, men jag tycker det är lite slöseri med tid. Men allt är upp till dig följ antingen mitt råd eller skönhets sidorna. LYCKA TILL MED ALLT! :)
Svara
Elin
Gäst

En gång i veckan kör jag på men det är upp till dig vad du tycker, om du har tid o så. Bäst är ju 2-3 ggr i veckan. Men jag lägger nog bara ut en dag vi veckan för att fixa sig // kram Elin lycka till!
Svara
Elin
Gäst

Julansiktskmask
1. 1-2 msk honung
2. 2 msk kanel
Massera in hounungen o kanelet i huden. För exatra effekt ta små tunna skivor äpple o lägg på ögon locken. Skölj av med ljumet vatten applicera sen runt ögonen ögoncreme/barnolja torka av med handuk/papper sedan. Lycka till!
Svara
keishamuisyo
Gäst

.honung
.kanel
Svara
Ann-marika
Gäst

Jag gjorde en egen som jag andvände tre ggr i veckan! Under två veckor!
För en person:
1 avokado
1 tesked olivolja
2teskedar honung
Och 1halv mosad banan
Blanda ihop till en röra o smeta på ansiktet i runda cirklar ta bort efter ca 10-15 minuter!
Lycka till! Mina porer och torr hy försvann efter två veckor
Svara
Emma
Gäst

Tack

Jag tycker det är jätte bra ansiksmask tack för tipset
Svara
Lilly
Gäst

kladdig ansiktsmask

Hej jag och min kompis vill ha en kladdig ansiktsmask men det finns ingen som också återfuktar huden.
Svara