Användare

relation och barn

För några år sedan träffa jag en kille på 33 jag är 40.
Jag ville ha barn då det var lite akut.Han sa jag kan tänka mig fler.Mitt i allt hamna han i tvist med sitt enda barn.Så jag kunde inte kräva det då kände jag.Jag blev istället psykolog till hela hans släkt stötta hjälpa tog hand om hans barn från 1 till nu snart 5år.Då jag märkte att ingen av föräldrar tar ansvar.Den ena flytta från stan och han jag lever med skiter tvätta o städa och o hygienisk. Barnet går på potta ännu i sitt rum sitter bajsar är 113 lång ser sjukt ut.Säger jag nåt om nånting så blir han arg dvs om hygien städ.Då brukar jag säga men ska du ha barn måste du göra nåt.Jag har flyttat men när jag kommer dit är de jättesmutsit.Nu har jag städat hela jul och han firar med sin familj.Jag tyckte synd om barnet och sa till socialen om detta vilket blev såklart kaos.När barnet inte är här har vi haft jättekul o han håller om mig. NÄR barnet är här törs han inte krama mig för då blir barnet avis o skriker rakt ut.Jag känner mig som städare.Jag försökte prata med pappan 3 min sist då började hon sjunga sen sa hon da da da vill potta da da jag tänkte herregud hon är snart 5 och pratar som 1 år.När jag berätta för andra säger dom att jag är avis.Nej känns lustigt när ett barn sitter pussar grenade över sambo och vi kan bara kramas när hon är bortrest.Nu har dom börjat med välja trosor hon ska använda dag o natt pratar om färger och utseende på trosa.Jag tänkte kanske fel av mig men känns också märkligt.När hon tar på sig dom drar hon upp dom bak och tittar på min sambo och säger titta.Jag tycker det är synd att det blir förstört på grund av att ett barn inte har gränser alls.Säger jag ifrån henne fortsätter hon och säger jag två ggr till sitter sambon bara tittar rakt ut.Sen brukar jag bli besviken o gå hem att inte han säger ifrån också.Till mig kan han säga gå hem så fort de minsta jag sagt gjort.Sist spela hon gitarr när vi skulle prata igen.Samma sak igen sa jag nä vi pratar och hon fortsatte.Sen när dom åkte var hela hemmet som en svinstia.Tror jag ger upp :oops:
 Låst