Inflamation

jag ären kvinna på 67 år. som har titaninplantat jag hoppas de var så de hette.kommer inte i håg någott annat namn på det jag har.de är så här att jag har fått en inflamation i tandköttet som gör att tandsköttet dras nedåt. och mina skruvar börjar blir mer och mer synliga och jag är rädd att alting snart kommer att lossna.för de finns snart ingenting som skruvarna kan sitta fast i eller så inbillar jag mig bara att skruvarna kommer att lossna.men att tandköttet dras nedåt mer och mer de är jag säker på och jag börjar blir mycket rädd för vad som händer om jag bara låter de vara själva plattan är jag rädd ska lossna jag vet inte vart jag ska vända mig sen så har jag fått problem med vänster öra med att de riner vätska ur det kan det ha något samband när jag hjorde inplatatet så var jag hemlös och som alla vet så är det inte lätt att sköta tandborstningen men sen ett par år så har jag bostad och sköter de som man ska men jag tycker det blir värre och värre för varje månad som går när jag hjorde de så var jag hemlös och det kostade 100.000.jag betalade 20 procent själv nu undrar jag vart jag ska vända mig vill inte järna gå till samma ställe har ingen gmail addres så du får skicka svar till min sambo tacksam för ett svar snarast från en jätte orolig 67 åring- :)
 Svara