Användare

magsmärtor

Hejsan!

Jag hoppas verkligen att du har ett svar som kan kanske hjälpa mig med mitt problem.
Jag har har haft ont på vänster sidan av magen som går lite neråt ibland men den är på samma stället som slår till.
Jag har gjort gastroskopi koloskopi röntgen på tarmarna. Inget fel. Har haft blödningar i avföringen, sura uppstötningar ont vid mat och även när jag sover. Har lidit i 2 år nu. Jag fick hög sänka 3 gg men dem vet inte var ligger felet.jag har gjort massa utredningar men dem förstår inget Vad är felet! De gjorde avföring prov blod prover..men inget och jag har ont konstant nu. Vissa perioder känns mycket bra det typ 3-5 dagar och sen min hälsa och energi sjunker som att jag är riktigt sjuk, trött jämt har jag ,dålig koncentration..går inte ner i vikt fast tränar bra och sköter maten.
Kan jag ha Crohns och vad är det för prover det krävs isf?
Vad tror du jag har snälla jag behöver hjälp ingen tar mig på allvar mår verkligen dåligt...!
Är jätte tacksam för all hjälp jag får av dig.
Tack
 Svara
Kirurgöverläkare

Svar: magsmärtor

Hej och tack för förtroendet att du hörde av dig till oss.
Som jag förstår det har du en mycket jobbig situation. Vid så här komplexa problem, där man dessutom gjort en del undersökningar, är det tyvärr helt omöjligt att avgöra var problemet ligger utan att undersöka dig och gå igenom vad som är gjort samt vad dessa undersökningar har givit för resultat. Detta görs utan tvivel bäst på den klinik där du redan påbörjat denna utredning. Mitt förslag är att du kontaktar dom igen.
Vänliga hälsningar
Christofer Grimås
Kirurgöverläkare
Svara