Artikel: Vad händer i kroppen när du slutar röka

"Det är aldrig för sent att sluta röka. Kroppen läker sig själv snabbare än du tror och efter ett visst antal år har du minskat riskerna att dö i förtid." Läs hela artikeln
 Svara
Ana
Gäst

Artikel: Vad händer i kroppen när du slutar röka

Ni har glömt bort att många upplever förstoppning i magen, ni har även glömt att mna att många upplever smärtor i magen. Vilket skämt, och ni kallar er en rökavväjningssida..
Svara
Leena
Gäst

Ni skriver bara det positiva, allt negativt man kan få uppleva då?

Jag slutade för 5 månader sen, efter två veckor fick jag stora problem med andningen, fick uppsöka akut flera gånger höll på att kvävas,nu får jag använda tre olika inhalatorer, plus har svår halsbränna, stora problem med tarmarna, känner fler som har problem, hoppas bara det blir bättre med tiden, tänker inte börja röka igen,,
Svara
chakira
Gäst

negativitet

jag slutade att röka med hjälp av laser det var ca 3 månader sen och det har gått över förväntan.MEN jag är kronisk trött har varit det sen behandlingen törstig dricker säkert 2 liter vatten om dan pga av allt vatten är jag heller inte hungrig så gått ner massa kg. Men nån större energi har jag inte fått tvärtom
Svara
Zäta
Gäst

Gnäll inte! Tyck inte synd!

Om du gnäller på en internet sida som kommer med lite basic information vad som händer med kroppen när du slutar röka har du förmodligen för mycket tid på händerna. Om du rättar min stavning eller min grammatik har du förmodligen inget liv.

Om du slutat och vill skylla på någon att det är jobbigt och gör ont är svårt. Skyll på dig själv det var ingen annan som tvinga dig att ta första blosset.

PZ &
Svara