Användare

Mensvärk

Hej, alltid när jag får mens känns det som en sten är på väg ut genom urinröret och jag kan inte kissa på över ett dygn fast jag är jättekissnödig och tar i allt jag kan, musen bara laggar. Det gör så ont så jag bara ligger och kräks av smärta.

När jag kommer in på dygn nummer två och fortfarande inte har kunnat kissa en droppe gör det så ont att jag får bita mej i armen för att inte skrika rakt ut, tuppar även av till och från, vilket är rätt skönt.

Jag brukar ta 2 alvedon och 2 naproxen var 6e timme, men det hjälper inenting alls.

När det väl släpper så det går att kissa, brukar det rinna urin konstnat istället, så det rinner ner i skorna när man går, tänk som en kran man lämnat på ungefär. Det tillståndet brukar pågå 5-10 dagar. Jag brukar använda blöjor då.

(Det som kommer ut ur urinröret ser ut som klumpar av koagulerat blod)

På vårdcentralen sa de att mens inte orsakde inkontinens, att det bara var ett sammanträffande. Konstigt att det här sammanträffandet, sammanträffat 8 år i sträck nu varje månad tycker jag.

Finns det någon tablett man kan ta så man kommer i klimakteriet i förtid?
Pallar inte mer.
 Svara
Användare

Svar: Mensvärk

:oops: Stackars dig. Ser att inl är gammalt. Hoppas du nu har kommit till ultraljud o fått hjälp. Så ska det inte vara,och normalt är det inte.
Svara