Orolig tjej
Gäst

Bröstcancer?

Hej jag är en tjej på 14 år som hittade en knöl i ena bröstet för flera veckor sen vad ska jag göra??
Mamma tror bara att jag inbillar mig och att det inte är en knöl där...
MEN DET ÄR DET
 Svara
Orolig kille
Gäst

Hjälp!

Hej!
Jag är nu 20år och för 6år sedan när jag va 14år upptäckte jag två knölar, en i varje bröstvårta, jag åkte då in till sjukhuset och kollade upp detta, de sa att det hade med puberteten att göra och det skulle då försvinna inom 2år, nu sitter jag här 6år senare med lite större knölar än vad jag hade när jag va 14år.
Går detta operera bort för detta gör så att jag inte vill visa mig utan tröja?
Svara
Orolig kille :/
Gäst

Hjälp!

jag har hittat 3 st TYP fett knölar mellan magen och vänstra låret. Dock är de närmare låret. Är 16. Vad ska jag göra?? 2 knölar gör även ganska ont :/
Svara
Jennifer
Gäst

Gällande ärende \"så vet du om knölen är cancer\"

Hej!

Jag undrar om denna info även gäller för plötsliga knölar i ansiktet som är ca 1*1cm stora och båda knölarna kommit över 2 nätter?

Tacksam för svar!
Bästa hälsningar,
/J
Svara
Moa
Gäst

Cancerceller

Kan det hända att det inte är cancerceller fast man påstått det.? Har det hänt?
Svara
rädd hare
Gäst

knöl på nacken

Jag vet inte vad jag ska göra jag har hittat rn knöl i nacken och jag vet inte vad jag ska göra. Och den är runt 1 cm gånger 1 cm stor och gör ont och kliar.
Svara
Rebecca
Gäst

Knöl

Hej jag är 12 år och har en knöl i ljumsken som gör super ont om man tar på den kan det va canser
Svara
Nats
Gäst

Knöl vid örat

Har en benhård knöl bakom örat. Haft den i ca 3 månader och den har bara blivit större och börjar göra mer ont.. För huvudvärk ganska ofta nu, känner mig snurrig för minsta lilla och har även fått underliga blåmärken som jag inte har en aning om vart dom kommer ifrån..
Är 17.. Vad kan det vara?
Svara
Felix
Gäst

Knöl höger om solaplexus?

Tja, har haft en upphöjning till höger om solaplexus i några år nu, det har inte slagit mig förrän nu att den kan va värd att kolla. Den syns inte men man känner den i vissa vinklar.
Har jag bråttom till VC eller kan jag boka en vanlig tid? Mvh Felix
Svara
Nelly
Gäst

Troligtvis knöl

Hej! Jag är 19 år och precis under sista revbenet på höger soda av magen så gör det ont när jag trycker där?? Vad kan det bero på???
Svara